Lite vår

Är ju inte så aktiv på bloggen längre, det blir lite långt mellan inläggen. Men det var lite tråkigt att se en bild med snö på varje gång jag så bloggen, så jag tänkte förse min sida med en lite "vårigare" bild.



Sedan senaste inlägget så har vi varit en tur till i Branäs. Snö fanns det i backarna, men föret fungerade på morgonen, sedan var det en enda sörja.

Lilla loppan har hunnit bli 4 år. HIPP HIPP HURRA!!!!



Nu ska vi röja i förråd och garage - så då kan jag lova att vi har att göra.......

Ha det gott!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Skönt med vårbilder.

Grattis till lilla Loppan och du, presenten kommer.

Jag har nyss tagit mig en terapeuptisk (stavas det så) promenad och nu jäklar Sunlinda är jag på G. Livet löser sig och jag ska INTE vara i vassen i sommar. Kram

Postat av: Sunlinda

Å vem ska jag bada med då???

Postat av: Sussilusen

Du ska ju också ut ur vassen, eler hur?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback