Trött idag...

Oj, vilken trevlig fest vi var på igår. Känns dessvärre lite tungt idag, men det kostar att ligga på topp.

Några grannar på gatan gick nämligen och gifte sig i hemlighet i somras, och igår blev vi grannar bjudna på en liten bröllopsfest.
Det var mycket skoj, och massor, och då lovar jag massor, med god mat. Grekisk mat som smakade helt underbart. Gott vin och annart drickbart fick vi också.

Vi överraskade brudparet lite med ett litet program, bestående av sånger, lekar och telegram. En mycket lyckad fest som fortsatte långt efter det att jag och min man lämnat den.

Vi arma stackars småbarns föräldrar gäspade ikapp strax efter midnatt, och jag kände mig riktigt tråkig när vi tackade för oss och gick hem. Men, men - vår tid kommer nog snart igen!
Vi sov gott idag iallafall, när huset var barntomt!!!!

Idag går det som sagt segt, men lite nytta ska vi nog få gjort. Just nu målar vi dörrar på vårt hus. Så snart är målandet färdigt, då ska vi lägga sten!

Ha en bra arbetsvecka!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Ja, en trevlig kväll var det, mycket tack vare dina bröllopspåhitt. Snyggt jobbat.

Postat av: ErikaÖ

TACK. TACK. TACK.

Postat av: annemira

Hoppas du har piggnat till nu. Hur går det förresten med läkartiden?



Kram

Postat av: Annzingen

Kul med fest men som Annemira skrev, hur går det egentligen med dig?

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback