Tack!!!

Tack alla oroliga vänner för er omtanke. För at göra er lite uptodate så kan jag berätta att det är ingen läkartid bokad än. Men jag har positiva nyheter.
Knölar i underarmen har var och varannan person tydligen, och enligt vad jag har hört är detta fettknölar. Ganska logiskt att det finns sådana på min kropp!!!!

Magen mår bra, så den behöver jag inte fundera på längre.

Huvudet däremot, mår inte bra. Har värkt konstant i två veckor nu, och inga tabletter hjälper. Märker att det påverkar mitt humör + att jag blir väldigt trött. Men jag har lovat min man att ringa doktorn till veckan om det inte blir bättre. Så på onsdag eller torsdag riger jag kanske rådgivningen och så får jag rådet att ta två alvedon och gå och lägga mig. Men då har jag i allafall ringt!!!



I övrigt så har jag kollat med mitt jobb om det passar med en restresa under vecka 43, och det såg ljust ut. Så även för maken. Så vem vet, det kanske blir sol och bad under den veckan!!!




Men tack kära vänner för att ni tänker på mig och för att ni bryr er.
Förresten så har sussilusen lovat att ta hand om min huvudvärk åt mig - hon tar nämligen min man, -så var det problemet löst också!

I morgon är det hörseltest och återkontroll av rören i stora loppans öron. Tråkigt nog har hon redan tappat ett rör. Får se hur det går!!

Ha det gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annzingen

Du är för go du, det är gott att du har en sann vän i Sussilusen, som lovat att ta hand om Naken Janne, hon är inte ibet hon...Du har väl kollat synen så det inte är av det huvudvärken kommer... Jag ser fram mot en natt i växthuset framöver, hoppas att hon har värme där.......

Postat av: Sunlinda

Annzingen!

Det är vinet som ger värmen....

Postat av: Annzingen

Så klart, varför tänkte jag inte på det, tror du på rött eller vitt eller både och?????

Postat av: Susanne

Det är så annzingen, värmen finns inte i växthuset den finns i goda vänners lag och i vinet, rött för min del.

Om du inte får ledigt v. 43 sunlinda så kan jag ta hand om din huvudvärk på restresan, jag får säkert ledigt. Annars kan du och jag åka så kan huvudvärken stanna hemma.

Postat av: Annzingen

Självklart är det så, och Ert sällskap ser jag fram mot. Är det ok med rött för Dig också Sunlinda så kan jag ta med det.

Blir det resa för Er, låter skönt. Bota huvudvärken med annat än rödvin bara...

Postat av: Annzingen

Självklart är det så, och Ert sällskap ser jag fram mot. Är det ok med rött för Dig också Sunlinda så kan jag ta med det.

Blir det resa för Er, låter skönt. Bota huvudvärken med annat än rödvin bara...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback