Nu skäller de på mig..

..igen, för att jag inte bloggar.
Men hjälp, jag hinner inte med. Just nu är mitt liv ett kaos. Jag jobbar 100 %, känns som mer ibland. Jag läser på 50 %, jag är fru, jag är mamma och jag är fet!!!! Få ihop den ekvationen ni!!!!

Jag skulle behöva jobba mindre, plugga mer, vara mindre fru = städa, tvätta, dikska samt ta hand om mitt 35 åriga barn!!!. Jag skulle behöva vara mer mamma. Göra logopeduppgifterna med stora loppan, laga mer variationsrik mat, dra med tandtråd på barnen, göra utflykter etc. Jag skulle behöva äta mindre och röra på mig mer. Men allt blir bara fel!!!!!!
Just nu känner jag mig låg och världelös!!!!

*****************************************************************************************

I övrigt så var två dagarskurs i Stockholm jätte bra. Bra föreläsningar, intressanta kontakter och SHOPPING!!!! Fick knappt ihop väskan på hemvägen!

*****************************************************************************************

Gå till doktorn borde jag göra också. Har två knölar i ena arnen som växer och blir större. Någon kunnig som kan tala om vad det är, så slipper jag doktorn.
Har haft mycket ont i magen och ont i huvudet på sistone. Någon som har diagnos på det också, så slipper jag ytterligare ett besök.
Har en visdomstand som skall dras ut också - har tandläkaren sagt. Fast jag har inga problem med den, men det är hål i den och ingen idé att laga. Dyrt och tråkigt tänker jag då!!!!

******************************************************************************************

I dag har jag en plugg dag. Och ikväll ska jag till badhuset och träna.
Alltid något!

Ha det gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Nähä serru, du slipper inte doktorn. Nu tar du och beställer tid omgående om du inte redan har gjort det. Basta!!

Du måste ta hand om dej förstår du väl.



Kraaaam!

Postat av: Sussilusen

Jag får lätt ihop den ekvationen=en fantastiskt god vän.

Är det konstigt att du har ont i magen och huvudvärk? Jag håller med annemira, gå till doktorn BASTA. Jag lovar, då försvinner ont i magen och huvudvärk. Visdomstanden var klurigare. Sadelmakar´n kanske kan ta den?

Var du till badhuset? Jag såg din bil hemma. Hoppas du kom iväg, det känns som du behöver det nu.

Kram

Postat av: Sunlinda

Ja, annemira jag ska, när jag får tid....



Sussilusen, det blev inte badhuset, men en lång promenad och frisk luft. Det var skönt.

Och du, en god vän blir man i goda vänners lag :)

Postat av: Annzingen

GÅ TILL DOKTORN, NUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

Du vet att vi menar det så lova oss och dig själv att du beställer tid i morgon!!!

Kraaaamar

Postat av: ErikaÖ

Tack för igår. Du är ju en underbar toastmaster...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback