Jag borde...

...träna mer.
...tänka på vad jag äter.
...inte tjata så på mina barn.
...inte städa upp efter min man så mycket.
...vara mindre pedant.
...inte jobba så mycket.
...umgås mer med mina vänner.
...göra roliga saker.
...handla mindre kläder, eller nej det är inget allternativ - det skulle bara göra mig mer olycklig.
...ringa mer till mina nära släktingar, som bor lite längre bort.
...och massa, massa annat.

Varför göra jag inte detta?

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

...du borde sluta tänka på alla borden!



Kram



PS. Nä, jag har inte frusit ihjäl!

Postat av: ERikaÖ

Håller med föregående talare....

Postat av: Malin

Oj, det där inlägget hade lika gärna jag kunnat skriva! Ha en bra fredagkväll!

Postat av: Susanne

Tack för påminnelsen!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback