Stolt mamma!

Jag glömde berätta att hela familjen var till badhuset igår. Förra gången de var där, så var det med sin mormor, och då kom den stora loppan hem med ett simmärke hon hade tagit -Baddaren.

I går ville hon ta fler märken. Hon har aldrig gått på simskola och är bara 5 år. Och nästa märke som fanns på badhuset var Silvergrodan, och då ska du kunna simma 10 meter. Det hade hon aldrig gjort tidigare, men har man en vilja av stål så har man.
Sagt och gjort. Hon övade lite, hämtade personalen på badhuset och simmade sina 10 meter helt utan problem. Jag och min käre man bara stod och gapade.
Gissa om hon var stolt, men stoltast var nog hennes föräldrar!!!!



I dag har jag tvättat en del fönster. Så nu ser vi ut igen!

Jag har även sökt en kurs på universitetet, igen. Hoppsan!!

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ErikaÖ

Duktig tjej ni har. Jonas har fått mail från Wille -ny bekantskap? Dom har tydligen samma intressen????

Postat av: Susanne

Man blir så stolt när ens barn gör såna grejer. Kul.

Hoppsan. Jasså det blev en ny kurs ja!!!!! Jag är så himla sugen på att söka till Göteborg. Vi får se hur jag gör. Jag är lite nyfiken på om jag får tillgodoräkna mig några poäng.

Postat av: annemira

Ja visst är man stolt när barna gör en prestation. Det är väl nästan som om du hade simmat själv... och just att se barnet vara så stolt över sin prestation är nåt av det bästa som finns, eller hur!



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback