Då bär det av!!!

Nu så var resan bokad!
18 oktober (hjälp det är snart) bär det av. 1 vecka på Kreta, i en by som heter Aiga Marina. Ska bli så underbart!


Jösses vad skönt det ska bli. Förhoppningsvis det min huvudvärk behöver.
Nu gäller det bara att åla sig i bikinin igen. Trodde att jag lämnat det säsongen bakom mig.....
Ja, ja - under har skett förr!
Tog en promenad idag iallafall.
Och mormor ska med också. Kul tycker barnen, och jag och maken också - faktiskt!
********************************************************************************************
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ErikaÖ

Inte avundsjuk jag inte närå....

Postat av: Sunlinda

Erika - vad är väl en bal på slottet....

Postat av: Susanne

Jag är heller inte avundsjuk!!!!!!!!!!!!!!

Passa på att ta igen dig nu men vi syns ju innan du åker.

Postat av: Annzingen

Avundsjuk, jag??????

Självklart!!!!!!!!!!

Men ha det gott och lämna huvudvärken efter vägen.

Ta hand om er och njuuut, det skulle jag gjort!

Postat av: Annzingen

Vet du va, jag har drabbats av allvarlig smitta...

bloggfeber, enda boten är att blogga ;)

Postat av: beccaq

Jassa du, o jag som ar i Sharm... hmmm.... fy pa er, hlsn tanten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback