Jodå, vi är hemma...

...men tiden räcker inte till. Har inte varken tid eller lust att blogga.
Men här kommer en snabb uppdatering.

Vi har haft en underbar semester. Vi har vilat, vilat, vilat och vilat. Vi har haft all tid i världen för varandra. Och vi har solat, badat och shoppat. Ja, jag skulle inte shoppa - men det blev så ändå....

Väl hemma har tiden rullat på. Jobb i två dagar. Sedan en läsdag hemma. Sedan en dag med vård av sjukt barn. Stora loppan fick urinvägsinfektion. Sedan en dag med flexledigt. Har liksom kommit in i ett lugn, där datorn inte är en del av mitt liv.
Eller ja, där ljög jag lite. JAG ERKÄNNER ANNZINGEN OCH SUSSILUSEN - JAG KOLLAR PÅ EN NY RESA. OCH JAG HAR HTTAT EN, OCH KÄNNER JAG MIG SJÄLV RÄTT SÅ ÄR DEN NOG BOKAD SNART. FAST DÅ ÄR DET NÄSTA HÖST SOM DET GÄLLER.

Kanske kan vara  mer lagomt. Vi har nämligen varit i Grekland tre gånger på tretton månader......
Stora loppan är fem år och har 6 charterresor i bagagen och lilla loppan är tre år och har 5 charterresor med sig. Tror ni att de har en restokig mamma eller????????

*************************************************************************************************************

I dag har vi varit på 50 årskalas. Min käre bror har blivit en stor kille. Vi fick massa god mat som jag glatt försedde mig med. Varför äter man alltid för mycket?????

*************************************************************************************************************

I kväll blir det ryggläge i soffan - ungefär som alla andra lördagar!!!!



Fast i går drack jag faktist ett glas vin. Trodde nästa att jag blivit nykterist. Jag drack ett glas i Grekland också. Annars drack jag alkohol senast på våra grannars bröllopsfest. Min man tycker att jag är jätte tråkig.
I och för sig kan min huvudvärk vara en orsak till detta. Men den är borta nu!!!!!!!
Började äta Omega-3 och en multivitamin och vips så försvann huvudvärken. Nu vågar jag inte sluta med de tabletterna!!!

Ha det nu så trevligt på allahelgona!!!

Kram Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanne

Operation övertalning har startat och redan nu ser det bra ut. Om vi följer med ser det ut som om vi blir 5 st. Jag har kollat på priset. 2lägenheter=ca 23000:-.

Postat av: Susanne

Operation övertalning har startat och redan nu ser det bra ut. Om vi följer med ser det ut som om vi blir 5 st. Jag har kollat på priset. 2lägenheter=ca 23000:-.

Postat av: Sunlinda

Bra jobbat!!!

Om ni är med behöver jag absolut inte använda min opreation övertalning. Fast den brukar jag inte behöva så mycket av ändå =)

Om operation övertalning misslyckas, får du ta det till nivå två = operation utpressning!!!!

Postat av: Sussilusen

Absolut.

Jag ber om ursäkt att det blev två lika inlägg. Jag var lite för snabb och datorn var seg så jag provade igen.

Postat av: beccaQ

Aha... huvudvärken är borta asså... då kanske syster jane ska komma fram igen eftersom din man tycker du är så tråkig...



Dessutom vill tanten tala om för dig att det finns inget bättre botemedel mot huvudvärk än vuxenlekar hehehe... It's true!



Mötti härs på dig vännen, saknar dig å din goa familj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback