Bara vardag...

Just nu är mitt liv helt vanligt. Jobb, familj, tvätt, matlagning och sömn.
Händer inget speciellt. Har varit mycket inne på mitt jobb just nu också. Jag har nämligen hela Värmland som arbetsplats vilket ibland innebär en del åkande, men just nu är allt lungt.
Familjen är också lugn. Barna körde lite magsjuka under slutet av förra veckan och helgen, men annars inget värre.
Ingen trotsperiod, stora loppans öran är lugna och syskonkärleken är lugn.
Maken är också lugn, vår relation är lugn och.....

HJÄLP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bör jag ana ugglor i mossen???? Är något stort på gång att hända???



Oj, nu fick jag ont i magen.
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Passa på att njuta. Efter regn kommer solsken!!! eller var det tvärtom?????

Postat av: Annzingen

NJJJJUT!!!!

Min Plommongurka och Solstråle är som hund och katt just nu, de är inne i en extrem "retas-period" eller så är det pubertet och förpubertet, jag hoppas verkligen det är övergående. Annars lugnt.. Jag tänkte på det med en natt i växthuset, vi skulle inte kunna ta det någon dag under jullovet??? Jag har gett Sussilusen samma förslag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback