Bakat

Jag har hittat en rolig sysselsättning.
Jag bakar. Och oj vad roligt det är. Trodde inte att jag skulle ycka det. Så nu har jag kommit på att jag skall önska mig en fin hushållsassistent som kan stå framme hela tiden. Har en gammal efter min mor just nu, men den passar inte så bra in i vårt kök. Kan låt lite fåfängt, men då får jag vara fåfäng isåfall.



Vad har vi då bakat?
Jo, först blev det lussekatter.



Sedan blev det baugetter.



   och nu skall det bli knäck.

Ha det gott!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Låter gott. Hör av dig när det är dags att komma. Skulle själv baka lussekatter idag men hade glömt det viktigaste, jästen.

Postat av: Annzingen

Mums....

Själv sitter jag med en ur seeeeg uppgift till KAU som jag måste bli klar med idag....Vad gör jag då här???? Träffar vänner =)

Postat av: Sussilusen

Du är riktigt välkommen Annzingen vet du. Jag har inte ens börjat.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback