Hörseltest

Min stora loppa hör dåligt. Hon har för ca ett år sedan opererat in rör i sina öron och sedan tagit bort körteln bakom näsan. Nu väntar vi på ny operationstid. Rören trillade bort efter ca ett halvår och körteln bakom näsan är tillbaka. detta påverkar hennes hörsel och hennes språk.
Men nu står vi i kö, fast de tar inte in någon förens strejken är över. Så nu hoppas jag på att sköteskorna får en bra lön och vi en operationstid.
Fast de senaste veckorna har hennes hörsel blivit mycket sämre, så idag ska vi göra ett hörseltest. Och trotas att jag jobbar med detta och trotas att det är mina kollegor som gör testet, så är jag nervös. Nervös för svaret......
Undra hur dåligt hon hör????
Håll tummarna för oss kloclan 14.

**************************************************************************

I övrigt så är det sommar i Sverige nu, för det sa de på radion i morse. I allafall söder om Dalarna, och där bor ju vi!!! Så vi har sommar. Härligt!!!!!
Undra vad det kallas sedan, när det blir Juni, regn och kallare igen. Går det tillbaka till vår då, eller blir det höst direkt??? Klurigt!!!
Men så blir det ju inte ----- eller?



Kram!!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Jag håller tummarna, börjar redan nu för säkerhets skull :-) bara så att jag inte glömmer menar jag.
Kram

Postat av: Erika

Lycka till med testet.

Postat av: Storsan

Håller stenhårt jag me'!!
Förresten, när kommer du?
Så att man möjligen hinner med en kaffe kanske?
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback