Ha, då var det söndag igen!!!

Måste erkänna att jag inte är den bästa bloggaren. Men denna vecka har det varit mmmyyyccckkkeeetttt!!!!!!
Först var det lång arbetsdag med möte på måndag, sedan träning direkt efter jobbet på tisdag, sedan besök på  gamla arbetsorten på onsdag och avsluta veckan med två dagar på gästgiveri och planering. Fast det var skönt att få sova en hel natt, utan någon lill loppa eller stor loppa som väckte mig.

ZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzz



Vädret denna helg har inte varit någon höjdare. Tror inte jag var utanör dörren på lördag. Fast jag tvingade ut min man och mina barn. Sa att jag var tvungen att laga mat. Tog lååååååång tid.



Idag har vi kört shopping rejset!
Ikea, mitt i city, mattaffär och en blomsteraffär.
Mycket roligt och mycket pengar mindre i plånboken. Men men, vad gör de för nytta där - när man blir så lycklig av shopping. Är det sjukt - eller?



Nu är det soffläge som gäller!
Få se hur mycket jag hinner med att blogga under veckan, men ha inga höga förväntningar!!!

Ha en bra vecka!!

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanne

Själv har jag inte tvingat ut någonannan än katten. Fy tusan vilken tråkig helg men vinet jag lånade var fantastiskt gott, heeeela flaskan.

Postat av: beccaq

Nej då, ingen fara med kroppen, den klarar sig ;O)
Däremot blir jag orolig över att du inte hinner blogga...hehehe... avundsjuk ja, jo då, j-kligt kul är det allt emellanåt, men inte alltid ;o)
kramis

Postat av: Storsan

Ok, då lägger jag ner mina förväntningar under veckan då? Lovar - ska INTE hohooo:a... alls!
Och du - du kan komma hem till mig, närhelst du vill, och bara vara...
:o)

Postat av: annemira

Jaa, snart har du rätt... igen :-D

Mötti härs!!!

Postat av: beccaq

Jo då, vi tittar in varje dag ändå fast vi inte ska ha ngra förhoppningar, och blir lika besvikna varje gång...hehehehe...

Läser om dig under helgen då ;o)

Ska för övrigt ha en lugn helg som det ser ut nu, inte dumt kanske.

Mötti härs!

Postat av: Storsan

KAN inte hålla mig längre...
Ett litet, litet "Hohoooo" slinker ur mig...
:o)
Kram och trevlig helg!

Postat av: annemira

Mötti härs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback