En fredagsblogg!!!

Ha, nu överraskar jag med ett litet inlägg en helt vanlig fredag.
Är nämligen hemma idag, mrd två sjuka barn. Och då menar jag verkligen sjuka. MAGSJUKA A LA GRANDE!!!!
Visste ärligt talat inte om att så små barn kan kräkas så mycket och så länge. I natt kräktes de nog sammanlagt över tjugo gånger. Inte mycket sömn där inte.
Därför är Sunlinda trött idag.....


Annars så fyllde den stora loppan 5 år igår, och det var på släktkalaset som magsjukan startade. Men vi kan väl vara snälla och dela med oss av det till släkten!!!!!!

Barnkalaset imorgon får vi ställa in.

*****************************************************************************

Nya vedskjulet är hämtat och ligger nu på gräsmattan. Efter helgen hoppas jag att det står på gräsmattan.
Och då har vi bara 7 kubik ved att flytta. Någon som behöver motion??????

**************************************************************************

Ha det gott. Måste springa. Barnen ropar!!!!

Mötti Härs!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: TUMADRE (tre tävlingar!)

det var inte alltför länge sen mina två var magsjuka. krya på dina sötnosar!!

Postat av: Sussilusen

Nej, fy katten.
Jag har lagt av med träningen den här veckan och skulle behöva både magsjuka och flytta ved.
Fy fasen vad jobbigt. Jag såg 5-åringen i går när de släppte i väg ballonger och då såg hon pigg ut och frågade om jag hade något paket till henne. Kom magsjukan senare kanske?
Jag vet inte om det är en tröst eller en klyscha men magsjukan går fort över och speciellt på barn?!?!
Krya på er och lycka till.
/Sussilusen

Postat av: Storsan

Huvva...
Men trevlig helg!
:o)

Postat av: annemira

Näää! Hoppas det går snabbt över, men det brukar ju kräksjuka göra för det mesta.
I övrigt önskar jag dig en trevlig helg :-D

Kram och Mötti härs!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback