Nu är den glada påsken slut, slut, slut!!!!

Då var Påsken förbi, och man har fyllt på varenda liten cell i kroppen som kanske kunde vara sugen på godis. Och var den inte det så fylldes det på ändå.

Tänk, ibland äter man godis utan att man tänker på det. det är som en övermakt styr handen rakt ned i godisskålen och sedan trycker in godis i munnen som om det vore den sista. Och även om man mår illa, så fortsätter man ändå???? VARFÖR DÅ????



Tur att det är Måndag i morgon. Nytt liv, nya möjligheter!!!

Annars har påsken tillbringats med släkten i Branäs. Mycket snö och kyla. Men även en hel del sol. Äldsta dotter tar sig numer själv både uppför backen (med lift) och nedför backen. Kul!!!!

Ha ett trevligt påsklov, alla ni som har!

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Ja, och jag som brukar skryta med att jag inte äter godis!!!Det gäller inte påsk tydligen. Vi får ta tag i detta igen.
/Sussilusen

Postat av: annemira

Jag har också haft en trevlig påsk. Har faktiskt inte ätit mycke godis alls. Två chokladdoppade russin som jag fick av lillsessan. Men däremot har jag faktiskt ätit lite onödigt mycket tårta, men det har inte bara varit påskfirande under alla de här dagarna. Gubben har fyllt år och då var man ju "tvingad" att äta tårta då också :-D

Nu ska jag jobba när nästan alla andra har påsklov. Det är faktiskt skönt att jobba när hela skolan är lugn och tyst.

Förresten Sunlinda. Har du kvar av saffranet som du sålde i höstas. Min son fick burken jag köpte av dej och han blev alldeles lyrisk. Han använder mycket saffran i matlagningen och han hade bara lovord över för just det saffran jag köpte av dig. Om du har kvar kan du väl höra av dig till mig. Han vill gärna ha mera om det finns.

Ha det så bra Sunlinda
Kram

Postat av: annemira

Toppen, om du kan fixa 4 askar så köper jag det!!! Du kan väl höra av dig till mig på jobbet under veckan så får du adress osv. :-D

Kram igen!

Postat av: beccaq

Tack så mycket för de fina orden. Inte minst den lilla extrakommentaren att jag är söt oxå. KRAAAAAM till dig. Saknar dig massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback