Vardag igen!

Jaha. Då var det vardag igen. Men det var kul att få vara med i kändisvärlden under en kväll. Oj, vad kul vi hade. Lite speciell känsla att bara glida omkring bland massa kändisar så där bara. I början var vi lite blyga, men sedan hälsade alla så vänligt och så var det inget mer med det. Glitter och glamour för en kväll lyser upp en småbarns mammas vardag för ett tag framöver.....


Ja, vi fick sitta på scen, fast vi var inte så osynliga som vi trodde att vi skulle vara, Katten Jaaaannnnssson hade koll på oss.
                        

Sedan fick vi champange, godis och snacks + lite annat.


Och så blev vi presenterade för hela publiken, vilket vi trodde att vi skulle slippa, och det var ju en del i publiken...


När festivalen var över så fortasatte efterfesten på Arena, med ett extra framträdande av Rongedal.
Och så fanns det mat samt en del att dricka...
******************************************************************************************

Annars så har Beccaq varit här över natten och förgyllt mitt liv med lite berättelser ur en singeltjejs liv... Alltid kul att få ta del av.
Vi hann med båttur, cafét, grillning, TV, skvaller och IKEA.
Tack för sällskapet gumman!!!!

*****************************************************************************************

Katten Jaaannnnsssson.
Jag ser fram mot betalningen.... Hoppas du kommer snart. Hoppas att du hade en trevlig kväll i onsdags!!!!

*****************************************************************************************

I övrigt så HATAR jag människor som inte kan glädjas med andra och som har fullt upp med att prata om sig själva!!!!

*******************************************************************************************

Ha det gott alla Ni som kan glädjas med andra

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Susanne

Det låter som du hade en trevlig kväll som jag vill höra mer om över en kopp kaffe nån dag. Jag hörde er ju bara på håll.

Jag gissar att du blev lite avundsjuk på beccaq när hon berättade om sitt singelliv men du vet att du har det bra ibland eller hur?

Och du, det där sista satt som ett smäck

Kram

Postat av: Sunlinda

Sussilusen!

Kaffe och mer tjöt = självklart!!!

Då kan jag också passa på att erkänna hur avundsjuk jag är på Beccaq (min man läser här...)

Och sist - visst gjorde det!!

Postat av: beccaq

Å beccaq är avundsjuk på sunlindas familj med söta barn och man. Sådeså...



Kramis

Postat av: annemira

Glad att din kväll var så kul. Skulle gärna ha träffat dej irl för att få höra mer. Det kan ju bli fler detaljer då :-D



Kram!!



Möttti härs

Postat av: Katten Jaaaansson

Det var kanon i onsdags o tack för autografer, men jag saknar 2st, sunlinda och nakenjannes....

Jag kommer ev på tis el ons em, jag ringer före.

I fredags hade jag och ett gäng tjejkompisar en kanonkväll, mycke dans sång och skratt, där skulle du varit med.

Kramar från en som glädjs med andra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback