Tjejklassikern!

Trot eller ej, men en lagomt fet småbarnsmamma har bestämt sig för att genomföra tjejklassikern!!!!!!!!!!!!
Antagligen börjas det redan nu i september med Lidingöloppet på 1 mil. Och vet Ni vad, man behöver inte springa, man kan GÅ!!!

Sedan blir det tjejvasan i februari, 3 mil på skidor. Sist jag åkte skidor var när jag var höggravid med den stora loppan, alltså mer än fem år sedan. Då fick jag och min man ett ryck och begav oss ut i det spår vi har hemma på vår ort (om det är snö) på 2,5 km. Ungefär efter halav spåret kastade jag in skidorna i skogen och sa att jag aldrig mer skulle åka skidor??????

Sedan ska vi cykla tjejvättern - 9 mil för att avsluta med Vansbrosimmet - 1 km.

Nu blir det till att träna!!!

*****************************************************************************************

I går rotade jag i garderoben för att se om det fanns något spännande att ta på sig i morgon, när jag skall röra mig bland kändisarna.
Varför har man så mycket kläder, men aldrig något som känna rätt!!!
Undra om jag ska hoppa fram på scenen och göra något häpnadsväckande i stället???

****************************************************************************************

Ja, jag arbetar bara idag och halvdag i morgon. Tog ledigt resten av veckan. Ska bli skönt med ledighet.
I övrigt knallar dagarna på.
Tänker ofta på Storsan, men förvånansvärt ofta med ett leende på läpparna. Och på något sätt känns det skönt, att det är så jag kommer ihåg henne, som en glad och frisk fläkt, med ett stort och varmt hjärta. Fast visst, det kommer fortfarande tårar.
Jag har tårar i ögonen men ett leende på mina läppar, när jag tänker på dig, Älskade vän!

*****************************************************************************************

Ha det gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annemira

Jag säjer bara en sak..... GALENPANNA!



Mötti härs :-D

Postat av: Katten Jaaaansson

Har du "blitt" från vettet?????!!!!!!!!!!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback