Kurs + Semester

Ja, då drar jag på kurs i två veckor. Teckenspråkskurs i Västanvik utanför Leksand. Första veckan skall familjen med, vi har hyrt stuga på en mysig liten camping. Sista veckan bor jag på skolan och hoppas på en lugn vecka där jag får läsa och promenera och bara slappa på kvällarna. En småbarnsmors dröm...
Skall ladda med lite bra pocket böcker.

Men alla som känner mig väl, VET att jag har lite extra laddat ifall det skulle bli tråkigt. JO, jag har tagit reda på att Borlänge är närmsta stora stad och de har ett shoppincenter som heter Kupolen!!! Jorasatt........



*******************************************************************************************************

Just nu öser regnet ned här. Raggar bilarna har just rullat ut från gatan för att bege sig till parken på dans.
Faktiskt nöjd med att få krypa ned undr en filt med maken i soffan o bara mysa lite, för de lär bli blöta i den parken......



********************************************************************************************************

Jag kommer hem på helgen mellan kursen, för då ska vi på bröllop. Ska bli trevligt.
Kanske hinner jag med en blogg då.
Har ingen aning om jag har internet under kursen, så försvinner jag ett tag så vet ni varför!

Ha det gott!!!
Kram Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Vem gifter sig då?

Jo, jag hörde att det var dans i parken. Min man var där.

Vi tar en kaffe under helgen när du gör en mellanlandning ifall jag behöver nåt råd eller annan stöttning innan vi drar i väg till annat land.

Ha det så himla kul.

Postat av: Sunlinda

Min halvsyster gifter sig. Klart vi tar en fika. Samla alla frågor, så löser vi dem...

Kram Sunlinda

Postat av: beccaq

Kupolen är inte alls dumt! Stort och fint center. Har ju varit där m Glitter såklart, därför beccaq vet detta... hehehe...



Kramis

Postat av: beccaq

Ja du sunlinda, lill-b har inte sagt nåt om det, mer än att det är ok. Han läser dessutom min blogg av och till så det blir inte värst mkt skrivit där om detta. Men skönt är det att det är officiellt.



Hur är det med dig och er? Hoppas det var skönt å ha familjen där och att du nu har tid å läsa och inte minst shoppa...hehehe... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback