Jösses!

Nu har det hänt något konstigt.
I morse när jag åkte till jobbet lyssnade jag som vanligt på RIX FM Morron Zoo. Där fick jag höra att på onsdag kommer RIX FM festival till Karlstad. Kul tänkte jag, undra om jag ska ta med mig maken och gå och titta lite.
Sedan berättade de vidare om en tävling där man kunde bli VIP-gäst. Då får man se hela festivalen på scen, vara med backstage och få vara med på efterfesten. Fanns bara en hake - man skulle lyssna efter Nordmans senaste låt och sedan bli samtal 12.....

GISSA VEM SOM BLEV SAMTAL 12 OCH SOM FICK KRAXA FRAM LITE SAKER I RADION!!!!!!!!

Jösses!!! Nu ska jag på fest med massa kända artister och programledare från RIX FM...???!!!
Och jag fick ta med mig två personer!!!!!
Börja smöra.........




ARTISTER I Karlstad


Linda Bengtzing


Brolle


Arash


Nordman


Rongedal


Sonja Aldén


Marie Picasso


Anders Johansson


Ja, vad säger man.....Shit alltså??
Vad ska jag ta på mig...

Kram Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (10) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Grattis!



Jag väntar mej full rapport här på bloggen sen :-D



Kram

Postat av: Katten Jaaaansson

Grattis!!!

Låter kanon kul, jag ska dit med barnen så vilket håll ligger VIP läktarn åt, jag väntar mig en Silvia vinkning...

Jag ska ta och åka ut till Susanne med böcker någon dag, vore kul att träffas och ta en fika på caf´et.

Kramar vi hörs på telefon

Postat av: Sussilusen

Fränt. Om jag ska dit vill jag också se en silviavinkning. Jag hörde om tävlingen i morse men hörde aldrig låten.

Hoppas vädret blir bättre nu då.

Ha dä

Postat av: beccaq

Ja jag fjäskar såklart helt öppet oxå. Sticker inte under stolen med det inte... Jag skulle ju kunna komma på onsdag då och stanna tills torsdag...hehehe...



Fjäskar gör jag, du förstod det va??!!



Kramis

Postat av: beccaq

Glömde såklart nämna hur otroligt snäll och fin jag tycker du är. För att inte tala om snygg... Å så bra på jobbet och ja... det finns inte ord...



Grattis till biljetterna gumms!



Kramis

Postat av: Susanne

Vinner inte beccaq så vet inte jag. Emma och jag har också försökt att ringa idag men ingen kom fram.

Postat av: Sunlinda

Beccaq, om jag haft en plats till så hade du vunnit den, jag lovar. men du står som första reserv, och sedan får du faktiskt komma hem till mig och min familj på torsdag, och det är som en liten festivalupplevelse det oxå vill jag lova. Du kommer vara helt slut när du åker hem.... Eller kanske redan efter Bollibompa....

Postat av: Katten Jaaaansson

Hur ser kvällsprogrammet ut? Har du några hålltider för när artister uppträder och hur länge det håller på? undrande mamma på stan..

Mjaaaau

Postat av: Sunlinda

Katten Jaaaannnnssson!!!

Jag vet inte så mycket. jag vet att det börjar 19.00.

Övar på Silviavinken nu!!!

Postat av: Katten Jaaaansson

Hoppa fram och gör vinkningen vi 21 för innan är jag med Markus på bio....????

Kram ha det gööör kul...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback