En enorm saknad

En före detta kollega och vän har hastigt lämnat denna värld - alldeles för tidigt.

För ett ögonblick sedan fanns du och nu är allt förbi. Varför?

Det tomrum du kommer att lämna efter dig kommer att bli enomt. Älskad och saknad av så många, t.o.m. människor som inte träffat dig i verkliga livet, men som bara insåg vilken underbar människa du var.

Tänker på dina nära och kära.

Saknar ord....

I kväll klockan 21 brinner det två ljus i mitt fönster, och de brinner för dig Storsan.

Älskade vän.....

                                                                            

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Annemira

Ett underbart initiativ Sunlinda. Jag för det vidare på min blogg. Det kommer att brinna ljus för Storsan hos mej ikväll!



Kram

Postat av: Katten Jaaaansson

Jag tände ett ljus på nätet för Storsan i går.

Jag kan inte fatta, inte förstå, saknar henne så.

Postat av: beccaq

Tänd åt mig med är du snäll, jag jobbar.



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback