Då var det dags!!!!

Jaha! Då var det onsdag. Skall bara jobba några timmar, sedan åka hem och ta hand om barn, fixa lite mat etc. MEN SEDAN........

















Har fortfarande stora problem med VAD jag ska ta på mig. och igår hörde min man när jag pratade med en av dem som skall med i telefon, även hon med klädproblem. Jag frågade vad hon skulle ha för skor, snygga eller bekväma. I morse skrattade min man åt mig (även han ska med) och sa att jag är som en gammal pensionär; "Ska du vara snygg eller bekväm..."
Han tycker iallafall snygg....
Hur ska det gå till....
Då måste jag lyckas gå ner 10 kilo idag, håret växa 10 centimeter och kassan öka 10 000....

Ja, ja det får bli som det blir.

Sylviavinken sitter nu iallafall, och vi får se om nakenchocken kommer.... HaHaHa

Jag hälsar till artisterna från Er.

Ha det gott!!!!
// En bekväm Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Katten Jaaaansson

Säljer du autografer dyrt eftersom du nu har chansen att få flera? I så fall är jag intresserad av att köpa 2st av Nordmans till mina barn om vi inte lyckas fixa det själva idag! Ha en bra dag och jag ska försöka se dig i kulisserna.

Sedan funderade jag på nakenchocken, är det du eller din man som skall stå för den? Jag fick "bilder" i mitt huvud och då var det Naken Janne som uppenbarade sig med helikoptern, har han tränat på den????

Skämt o sido, ha en underbar dag och kväll. Skit i hur du ska se ut, njut, njut, njut och framför allt HA KUL!!!!

Kramar

Postat av: Katten Jaaaansson

Glömde en sak jag skulle citera en klok person angående dina bekymmer med vad du ska ta på i dag:

"Glöm dina bekymmer, imorgon kommer nya!"

undrar vad det är för en klok person som sagt det....

Postat av: Sunlinda

Tack du Katten Jaaaanssson.

Undra vem som kan ha sagt det, och framförallt - undra vad jag har för bekymmer i morgon - vad har jag sagt, vad har jag gjort????...!!!

Skall jobba på autograferna. Men det kommer att kosta....HAhAHA



Kanske vi ses! Säger inte vem som står för nakenchocken, men så mycket kan jag lova - MIN MAN HAN KAN!!!

Postat av: Katten Jaaaansson

LINDA BENGTZING KAN JU SLÄNGA SIG I VÄGGEN DET NYA STJÄRNSKOTTET HETER...SUNLINDA OCH MED SIG HAR HON, HÖR OCH HÄPNA, NAKEN JANNE...

Skämt o sido, tack för autograferna, du ska få betalt någon gång under veckan som kommer...

Jag hoppas kvällen var en upplevelse utöver vardagen...

Och i dag har du inga klädbekymmer och valet i går var helt perfekt, du gör och för dig på scen som en kunglighet, med vinkning o allt.

Kram vi höres

Postat av: Susanne

Jag skulle nog hellre vilja ha din autograf nu när du blivit kändis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback