Första dagen!

Då har jag gjort första dagen på mitt nya jobb, och det var trevligt. Mycket lugnt och alla var så trevliga. Fick tom en blomma på mitt skrivbord, där mina kollegor hälsade mig välkommen, gulligt eller hur? Och de har redan lovat att jag ska få ta hand om besöken till de barn som bor på den ort där mitt gamla jobb ligger, så att jag kan hälsa på, BRA VA!!!

Nu ska jag och min man ha filmkväll i soffan, han ska käka chips och dricka öl, jag ska äta rostade kikärtor och dricka vatten.....öh klarar jag det????

Ha det!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Hej Sunlinda!!! Skönt att ha överstökat första dagen på nyajobbet. Du fick i alla fall en mjukstart där med bara en dag sen helg. Kanske så det ska va. Ha det så skönt i soffan med dina kikärter.
KRAM

Postat av: Storsan

Heheheh!!
Glöm GI bara för idag, i alla fall!!
Mera popcorn, chips, vin och winegums till min Linda!!!
Kram från Storsan

Postat av: Katten Jaaaansson

Tjenare!!!
Saknar dig på jobbet.
Drick en öl och ät något gott nästa helg, GI va är det....
Kramar från Katten Jaaaansson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback