Då var det måndag igen!

Jaha, då var det måndag igen och väckarklockan väckte mig barskt i morse.

image341Efter en stunds konfererande med mig själv beslutade jag mig för att inte "försova" mig idag heller. Under mina 35 år har jag aldrig vågat att göra det, men man vet aldrig....

Har återigen haft en bra dag på mitt nya jobb. Träffat allt för många kollegor som jag inte kommer i håg namnet på. Pinsamt!!! Men några kommer jag nog hälsa på flera gånger i tron att jag aldrig sett dem tidigare. 
Vi blev bjudna på semlor idag  = inte GI, aj då!!! Men gott var det.

Nu sover barnen och mannen är borta så = lugnt och skönt!!!
Lite TV och slappande.

Ha det alla där ute! 

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

Härligt!!
Har inte fått nån semla - men en glass..
Top Hat!
*heheh*
Kram!!

Postat av: annemira

Stackare, vara tvungen att äta semla!!! Inge vidare, men jag hoppas du är glad ändå. Men det förstås, du hör väl till alla dessa konstiga människor som tycker semla är gott.
Ha de du också :-D

Postat av: Storsan

NÄNU!!
NU är det minsann INTE måndag längre!!
*S*
Hur äääääär det?
Kram!

Postat av: annemira

Just de! Faktiskt torsda ida ;-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback