Utmaning

Jag har blivit utmanad av en granne!

Utmaning



Sammanfattning år 2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej. Lovade mig själv att gå ned 10 kg i vikt. Gjorde inte detta....

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja


4. Dog någon som stod dig nära?
Ja, en kollega, bara 2 år äldre än mig.

5. Vilka länder besökte du?
Grekland 2 ggr. En gång Korfu, en gång Kreta.


6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Mer tid för mig själv. Tid där jag kan slappna av, motionera m.m.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas
1 februari - då bytte jag jobb.

8. Vad var din största framgång 2008?
Jag bytte jobb, och fick en tjänst jag aldrig trodde att jag skulle få.


9. Största misstaget?
Litade på någon jag trodde att jag kunde lita på.
Annars begår jag många shopping misstag.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Huvudvärk i flera månader - räknas det?

11. Bästa köpet?
Resor

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Resor


13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Resor

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Kid Rock - All summer long

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Ätit nyttigare och tränat mer.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Skällt på mina barn


18. Hur tillbringar du nyår?
Vet inte än


19. Blev du kär i år?

Nej. Kär är jag sedan tidigare.

20. Favoritprogram på TV?
CSI


21. Bästa boken du läste?
Sjöjungfrun, Flyka drake

22. Största musikaliska upptäckten?
Finns två; mina barn som har sjungit i kör och min man med guitar hero.

23. Något du önskade dig och fick?
Ett nytt jobb


24. Något du önskade dig men inte fick?

Massa pengar och en slank figur

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Satt ensam i soffan, när min nyopererade man var hög på morfin.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja, lite mer sömn = två barn som sover mer i sina egna sängar.
Lite bättre självdiciplin när det gäller mat och motion.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Stressad, kreativ och välplanerad.

28. Vad fick dig att må bra?
Familjen och resorna.


29. Vem saknade du?

Min kollega som dog.
Och min älskade farfar som aldrig fick träffa mina barn.

30. De bästa nya människorna du träffade år 2008?
Nya kollegor.

Alla som läser är utmanade!!!

//
Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lotta

Har antagit utmaningen...

/L8

Postat av: Susanne

OK, men jag måste tänka lite. Det känns som om många punkter blir lika men så är livet. Jag återkommer

Postat av: Susanne

Jag hoppas inte att det är jag som gjort dig besviken. Då ber jag tusen gånger om ursäkt

Postat av: Sunlinda

Självklart inte - tror du det?????

Du är en BRA vän!

//Sunlinda

Postat av: Susanne

Jag har kommenterat Pölsainlägget. Jag missat det.

Postat av: beccaq

puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback