Sjukdom

Jaha, nu är pepparkakorna klara också!
Däremot så har större delen av familjen havererat.
Lilla loppan fortfarande svuva och hosta.
Stora loppan öroninflamation och hög feber.
Stora barnet blodförgiftning.

JAG = PIGG & GLAD

Vilken tur att någon kan se efter de andra!
Fast det är så där lagomt uppmuntrande med en trött, sur och gnällig familj!
*************************************************************************************

Ska nog kolla runt lite på resor på nätet. Vi har inte riktigt bestämt oss för någon än, det enda jag vet säkert är att det kommer att bli en!

Ha det gott!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Konstigt hur det är men det är sällan kvinnan i en familj som blir sjuk. Det är någon mening med det tror jag. Skönt att du är pigg iallafall.

Postat av: Sunlinda

En kvinna är stark!!! (Undra om jag kommer att få äta upp det nu och ligger med 40 graders feber till veckan....)

Postat av: Annzingen

Gott att du är piggelin ha en riktigt sköön andra advent!

Postat av: jenni

Vi har magsjuka hela familjen. Man känner att man lever. Beundrar dig med allt vad du gör och hinner med. Kul att läsa.

Ha det bra!

kram J

Postat av: Sunlinda

Ha, kul att du har hittat hit J. Tråkigt med magsjuka. Det finns inget positivt med det. Ibland kan man känna sig lite tunn de första dagarna efteråt, men den glädjen varar oftast bara några dagar.

Ha det gott själv!

//Sunlinda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback