Hemma

I dag har jag varit hemma med en stor loppa och en lite loppa. Det är den stora loppan som är sjuk, den lila fick vara hemma utav bara farten. I morgon ska lilla loppan till förskolan och stora loppan skall vara med mormor.

På eftermiddagen fick jag avlösning av mormor, så att jag kunde möta min kära make i staden för att inhandla de sista julklapparna. Så nu är det klart!

I övrigt har jag tömt min garderob på lite kläder idag - igen!!! När man shoppar som mig, så får man göra det ganska ofta. I dag insåg jag att mycket av det som jag rensade ut är aldrig använt. Prislapparna satt kvar. Då kan man fundera på varför man köpte det??? Antagligen för att det var billigt.
Så idag har jag startat ett nytt shopping liv. Det går ut på följande; Bättre dyrt, bra kvalitet och lite mindre - än ofta, mycket och billigt.
Men min kära mor blev glad över lite nya kläder och imorgon skall jag glädja lite arbetskamrater.
Alltid kul när man kan glädja någon!!!

Ha det gott!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Hoppas familjen gjort sitt nu med sjukdomar så ni kan få fira jul utan.

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback