Tråkigt!!!

Jösses vad jag har tråkigt.
Visst, jag har semester, jag får umgås med min familj och vi har massor av tid för varandra. Varför vara gnällig då????


Jo,för det första så bara regnar det. Vi har massa roliga och jobbiga måsten som behöver göras ute på vår tomt. Men hur kul är det när alt är blött och lerigt!!! I går trotsade jag regnet och klippte häcken. Oj vad blöt jag blev....
I dag rotsade jag regnet och gråvde bort en rabatt. Oj, vad lerig jag blev.
Tom de annars så glada och tacksamma barnen har tröttnat. De flesta DVD-filmer är avklarade och meningen "Mamma vi har ingenting att göra" känns som om den har hakat upp sig...



Restresor har jag spanat på, men de är fortfarande för dyra.
Resa till Danmark har jag kollat på, resa till Göteborg, resa till Kolmården etc etc etc. Men när bara boende går på tre till fyra tusen för ett par dagar, och sedan allt som kommer till, då räcker det inte. Kanske får nöja mig med den resa till Korfu och den vecka i Dalarnasom vi haft. Men jag vill inte.....
Just nu känns det precis som om "ingen nyper mig i rumpan så går jag hem snart..."


I Frdags var vi iallafall på Packmopedsturnen. Det var mycket trevligt och bra musik.


Ja, ja vad sägs det; efter regn kommer solsken.....


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: annemira

Vad bra att du har tråkigt. Då blir det desto roligare att börja jobba igen efter semestern :-D



Ha det bra !!!



Kraaam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback