Semestern är slut....

Ja, då var det slut på semestern, och sommaren också känns det som.

I går hade vi gatans årliga kräftskiva, och det var mycket trevligt. Många glada grannar, god mat, vin och sång. Men förståndigt nog hade jag förnuft att lägga mig i tid, och dagen idag har varit riktigt bra. Har fått mycket gjort.
Till och med motion!


Så, imorgon är det Måndag, jobb igen, ny termin och helt enkelt EN omstart. Dags att jobba bort lite kilon från den runda kroppen. Förstår inte hur de hamnat där???? Varför fastnade de på just mig??? Vem har tvingat i mig all mat, för jag kan ju inte frivilligt ha gjort så här. Nej, det har varit under tvång - jag lovar.

Men nu ska det bort, och nu har jag sagt det offentligt, så då är det på riktigt.
Vecka 35 startar träningspassen i badhuset och fram till dess får jag hanka mig fram här hemma!
Nu j..lar!


Ha det gott!
Vi ses!

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Lycka till!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Sussilusen

Jag hänger på när du vill. Även mig har någon tvingat i en massa mat o dryck i sommar!!!!!!!!!

Postat av: ErikaÖ

Måste vara den där som varit och matat mig!!!

HaHa.

Postat av: Sunlinda

Måste vara någon som smyger omkring på gatan!

Postat av: Susanne

Fy vad taskigt

Postat av: katten jaaaansson

Tänk att den går på gatorna i Årjäng också....

Låter otäckt...

Kram på Er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback