Lugnet...

Oj, vilken skön helg vi har haft. Vi har tillbringat den i vår fjällstuga. Och vi har bara haft familjemys och fint väder. Det har varit jätte härligt och nu är vi utvilade, iallafall tills jobbet börjar imorgon.



I morgon ska jag besöka Annemiras "hemstad" för ett möte på deras skola. På hemvägen har beccaq lovat att bjuda på en kopp te. Och kanske lite skvaller????



Annars så börjar träningen på allvar denna vecka. Har bokat in ett spinningpass. Men jag fasar lite. Har fått problem med min svanskota på sistone. Har haft en del problem sedan jag fick barnen, men det har tilltagit. Om jag sitter för länge, eller om jag cyklar så får jag väldigt ont. Undrar hur det ska gå under ett spiningpass... Trodde att min välvaderade rumpa hade någon typ av inbyggt skydd....



Nej, nu är Bollibompa snart slut, så ha en trevlig arbetsvecka!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sussilusen

Det låter som om ni klarade er utan oss i fjällen.

Hoppas du inte glömde Börsen på väg hem från "stan".

Jag börjar också träna i morgon och det ska bli himla skönt.

Vi hörs under veckan, jag behöver lite kaffesnack.

Postat av: beccaQ

Tack för besöket! Hoppas hela familjen blir med på lördag så jag får se dem igen. Å tänk på det där med att man kan börja brinna om man cyklar...hehehe...



Puss

Postat av: beccaQ

Ja gud, jag vet inte vad jag håller på med....hahaha.... men intensivblogg är nog rätta ordet... hehehe...



Kramis!

Postat av: annemira

Jag förstår att du hade trevligt när du var i min "hemstad". Själv var jag ju tvungen att åka och jobba, annars hade du ju kunnat fika hos mej också.... Fika kan man inte få för ofta, eller hur :-D

Ha det så bra!

Kram

Postat av: beccaQ

Fattar inte varför jag tittar in varje dag när du uppenbarligen har börjat söndagsblogga igen...hehehe...



Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback