Hemma igen!

Jaha, då var man hemma igen. Kurs i två veckor känndes långt, men jag lovar att det var det inte!!!!! Det var kul, intensivt och jobbigt. Och lite varmt också.
Men jösses vad vackert det är i Dalarna.



Ja, och massor av teckenspråk har jag lärt mig och trevliga människor har jag träffat. God mat har jag ätit och en del promenader har jag hunnit med.
Sedan har jag givetvis SHOPPAT!!!!! Massa nytt och fint!!! I min favorit affär.



Nu är jag iallafall hemma igen, och det är skönt.
Nu är det semester i två veckor som gäller.

Jag har också bestämt mig för att lägga bloggandet lite åt sidan för en stund. Har inte tid och känner att jag inte har så mycket att skriva om. Men när man minst anar så dyker det kanske upp ett inlägg.
Någon dag när jag har jätte mycket tid så lovar jag att jag ska spana in era bloggar, men just nu varken hinner eller orkar jag.
Tar data ledigt fram till jag börjar jobba! SKÖNT!!!!

Ha det gott alla, och sköt om er!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: UlleBullen

Tack för kommentaren på min blogg den 7e Augusti.

Kramar !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback