Ett löfte

Ha, jag lovade beccaQ en söndagsblogg - så här kommer den.

Som vanligt har det varit en allt för kort helg, med allt för mycket att äta och allt för lite motion. Har insett att jag har stängt in min kropp i en medelålders kvinnas kropp. Tänk så dumt!!!!
Det dallrar och har sig och rör sig och veckar sig lite över allt - och trots detta så känner jag ingen ork att göra något åt det????



Synd att Anders Zorn inte finns längre, annars kunde jag ta jobb hos honom. Ligga på en säng, lite lätt klädd och käka praliner. Hmmmm, ungefär vad jag gör idag, fast det är min soffa jag ligger på!!

Min stora loppa satt och tittade på vårt Kellogs special K paket en frukost och utbrister plötsligt. "Titta mamma vilken fin bikini. En sådan skulle du kunna ha - fast lite större...."
Hm... vad säger man... Barn är ju ärliga - eller???

NÅGONGÅNG, I NÅGOT LIV, NÄR TIDEN RÄCKER TILL OCH BARNEN INTE BEHÖVER FULLT SÅ STOR TILLSYN, SÅ LOVAR JAG ATT GÖRA NÅGOT ÅT DETTA!!!

Annars så har helgen bestått av marknad i nysäter, där jag fick kramas och skvallra lite med beccaQ. Fick också träffa mamma Q och pappa Q. Trevligt!
Och nu åker beccaQ på reseledar skola. Kommer att sakna dig hjärtat!!!



Jösses vad det suger i min lilla restarm. Om min käre make bara skulle säga ja, så satt vi på ett plan igen om  ca tre veckor. Har redan kollat platser, priser, avgångar etc.

I dag har jag haft rensning av sommarkläder i barnens garderober, samt inventering av vad som behöver köpas in inför vintersäsongen. Var både positivt och negativt. Positivt i den bemärkelse att jag får shoppa...

jaha, det var allt för denna veckan.
Nu till veckan som komer åker jag på kurs till Stockholm i två dagar. Skall tillbringa två dagar på Huddinge universitets sjukhus. Och en kväll i city - och då blir det SHOPPING!!!!!

Ha en bra vecka.
Och beccaq - trevlig resa och lycka till!!!

//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: beccaQ

Tack så mycket vännen! Kommer sakna dig å er med.

Å du... nu är det bara 20 min tills resväskan är uppe...



Kramis

Postat av: beccaQ

Japp, vaken är jag. Klockan stog på 06.00 idag, passade på med lite morgonmys... sen så är det inte sååå lätt å sova...hehehe... Hälsa Jonas att "tanten" tycker han har bra humor ;o)

Puss å kram

Postat av: Anonym

Är inte du i badhuset på tisdagar?

Jag har också tittat på resor redan men jag är lite osäker på vart jag vill. Vi får väl se. Nu under helgen kan vi väl försöka ta en kopp??

Postat av: www.Annzingen.blogg.se

Nu har jag en blogg och behöver ha inte lite utan mycket hjälp om hur detta fungerar..

Hur lägger jag till din blogg tex.

Postat av: Annzingen

Annzingen o Katten Jaaaansson är ju samma person, men kKatten Jaaansson var upptagen, typiskt, eller hur...

Postat av: beccaQ

kram

Postat av: annemira

Men hörru! Har du blivit en "varannan söndag bloggare" nu?



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback