Vattkoppor igen!!!

I går (Torsdag) var det på dagen två veckor sedan lilla loppan insjuknade i vattkoppor. Det har gått bra, lite pyssel  med arbetstider, men underbara mormor ställer alltid upp. Och lilla loppan var inte speciellt påverkad och hade inte speciellt mycket prickar.
I går insjuknade stora loppan i gisa vad!!! VATTKOPPOR!!! Och idag ver det tusentals prickar.
Just nu gillar jag inte prickar!!!!



Annars har det varit en underbar period just nu, och helt underbart väder. Men under helgen tar även det roliga slut!!! Då blir det grått igen. Hoppas att någon har spått fel.



Vi hade en barnteater inplanerad under helgen - Pettsson & Findus, men det får bli jag och lilla loppan som går på den.

Ha det gott allihopa!

Kram Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

Ha så kul på teatern och ha en riktigt bra helg! Hoppas regnet lyser med sin frånvaro tills på söndag kväll...
Kram!

Postat av: Erika

Vi har fortfarnade klarat oss från dessa prickar som verkar sprida sig rätt bra på byn.

Postat av: Sussilusen

Vädret ska bli bra under helgen. Det har jag bestämt för jag ska greja i rabatten. Om det blir dåligt väder han jag ett par uppgifter som ska lämnas in till ett par kurser men jag röstar för bra väder.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback