Nära katastrof!!

Oj,Oj,oj!
Tänk er det värsta som kan hända, plus lite till. Detta har inträffat!

Om bara några timmar går tåget till den kungliga huvudstaden. Efter jobbet körde jag hem, började packa, umgicks med barnen och instruerade mormor som ska ta hand om dem.

Efter Bolibompa var slut så var det som vanligt dags för tandborstning och toabesök.
Vad händer då?????
Jo, lilla tjejen har fått vattkoppor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ve och fasa!

Fick ringa mormor och ta den allra snällaste och gulligaste rösten och berätta.
Men det gick bra. Barnens mormor (alltså min mamma) är världens bästa mamma!!! Hon är oersättlig! Älskar dig, mamma!

Men alla ni grannar, som ser ett, eventuellt två prickiga barn och en sliten kvinna på gatan - säg något snällt, bjud på kaffe eller lös av henne en halvtimme - så får vi kompensera när vi återvänder =)

PHU!!!



Vi ses!



Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storsan

Ok... nu sker det alltså!!
Det som jag förutspådde...
Se nu bara till att fixa sex och sprit!
;o)

Postat av: beccaq

Håller med ovanstående kommentar, fixa sex och sprit. Först sprit i måttliga mängder och sen sex i OMÅTTLIGA mängder.

Ha det så trevligt!!!

Kramis

Postat av: Susanne

Jag håller med föregående skrivare. Eftersom jag bor granne med mormor så ska jag se vad jag kan göra.
/Sussilusen

Postat av: Erika

Vi har inte vattkoppor än så jag håller mig långt från er familj ett tag framöver...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback