Då var det fredag igen...

Äntligen helg, och vilket väder sedan!
Slutade tidigt idag. Handlade. Sedan snabbt hem och UT!!!!!!

********************************************************************

Barnen ville ta fram studtsmattan, så det gjorde vi. Sedan har vi eldat, sopat altanen och påtat i lite rabatter!
Nu ÄR det vår. Inga mer bakslag nu, Tack!

********************************************************************

Maken har fisketävlig hela helgen, och jag o barnen skall ägna oss åt trädgården. De sprider ut leksaker och jag rensar rabatter och plockar leksaker.

********************************************************************

Sedan har jag gjort något som jag tänkt på länge ----- Köpt en cykelhjälm. Barnen har ifrågasatt varför inte jag har någon och jag har inget bra svar. I Karlstad har nästan alla som cyklar omkring cykelhjälm, och man får vara rädd om det man har kvar. Så äntligen fick jag tummen ur! Nu är jag en stolt cykelhjälms bärare!



Ha en trevlig fredag kväll!!!
//Sunlinda

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: beccaq

Cykelhjälm låter vettigt, och precis som du säger, vad är anledningen till att inte ha en cykelhjälm? Hmmm... Becca saknar Sunlinda jättemycket och vlle bara säga det :o)

Kramis

Postat av: Storsan

Helt rätt gjort!
Du ÄR ett föredöme - för dina barn på ett vis - för mig på ett helt annat...
Men i alla fall ett föredöme!
*S*
Håller även med ovanstående... saknar dig!!
Kram!

Postat av: Erika

Vad skönt att inte vara ensan på gatan m cykelhjälm... Har nästan inte cyklat sedan jag fick den!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback